~ Festyn szkolny ~

12:22


Cześć!
Pierwszy raz pisze post bez większego opóźnienia, wow. Dzisiaj w moim gimnazjum odbył się festyn z okazji 15-lecia szkoły, czy jakoś tak. Każda klasa tydzień wcześniej losowała piosenkę, którą miała właśnie dzisiaj zaprezentować na scenie. Moja klasa wylosowała "Rudego Rydza" (o istnieniu takiej piosenki dowiedziałam się właśnie po losowaniu). Ćwiczyliśmy nie za wiele (bo chyba tylko 4 lekcje na to poświęciliśmy) ale wyszło nawet spoko. Dziewczyny były ubrane w spódniczki, pomarańczowe klasowe koszulki i każda miała dwa kucyki z rudymi kokardami. Wyglądało to na prawdę uroczo. Chłopaki mieli imitować grzyby. Oprócz naszego 'pięknego' śpiewu również tańczyliśmy. Haha, może nie było idealnie ale liczy się zabawa. Później śpiewaliśmy sto lat naszemu jubilatowi Boziowi. Jeżeli to czytasz to jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO. <3 Potem chodziłam głównie z Angeliną, Agatą i Wiktorią. Dzień zaliczam do udanych. :)


Nie mam zdjęć z festynu - ale są z Angeliną. :)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Ja myślę, że jakieś zdjęcia by się znalazły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Nie mam znośnych zdjęć z festynu. Lepiej? :)

      Usuń
  2. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/problem.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/05/last-day-of-may.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To widzę, że miałaś bardzo udany dzień :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście piękne. ;)

    http://be-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ! :)
    http://milenaabloog.blogspot.com
    +Ja już też obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia i fajny blog, miło się czyta posty :)!
    http://jukahwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ;)
    Mogłabyś poklikać w linki : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog i ciekawe zdjęcia!
    Oby takich więcej!!!

    inranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez wczoraj miałam festyn, ale z okazji Dnia Dziecka :)
    Nasza klasa zamiast śpiewu wystawiła przedstawienie - Kopciuszek :)
    Obserwuje ;*

    http://julcia-blog-dont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że u mnie nie było żadnego festynu ale za to jest w mieście cyrk:)

    http://magiczna-moda.blogspot.co.uk/


    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie festyny! Dzięki nim nie mam lekcji :)
    A "rudego rydza" pamiętam jeszcze z podstawówki kiedy nauczycielka kazała mi go śpiewać przy całej klasie ah, dzieciństwo!
    Zapraszam do mnie, do przeczytania, skomentowania a może zaobserwowania?
    http://cuelin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam festyn tylko 14 lipca właściwie to festyn mojej miejscowości, ale i tak jest fajnie :)
    http://magy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że zorganizowano u was taki festyn. Świetne zdjęcia ;)

    Zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam, byłabym wdzięczna :)
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł z festynem :)
    może masz ochote na wpólną obserwacje, jeśli tak to zaobserwuj i napisz u mnie na pewno się odwdzięczę
    zapraszam do mnie : http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog : )
    nie wiem jak ty , ale ja obserwuje juz od dawna :P
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog i ładny design

    fruutti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia :) Super aparat ♥

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. faajny aparat ... u nas ostatnio był jubileusz szkoły : ) fajny nagłówek

    http://natalka-naatka.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Napewno super się bawiłyście ! :D
    Takie zajęcia najlepsze :D
    http://emiuula.blogspot.com/2014/05/spring-or-summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa notka, świetny blog :)

    obserwuję i zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno było ciekawie haha :)
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. My rok temu mieliśmy coś takiego na festynie ;p
    http://bluee-air.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post :) Śliczne :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo jejku, jaka super impreza ;))

    zapraszam do mnie:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia :)
    Mam prośbę: o kliknięcie w banner na bocznym pasku i w linki na moim blogu.

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post !
    Śliczne zdjęcia <3
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. no widać impreza w szkole się udała ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie masz zdjęć, bo musiało być fajnie ;)

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądałaś :)
    zapraszam do siebie http://qllever.blogspot.com/ za każdą obserwację się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)