OLD AS NEW

11:41

Cześć!
Pamiętacie ten czas, gdy byliście jeszcze małymi szkrabami, mieliście 1-3 lata, a życie było beztroskie? Ja też nie, ale uwielbiam przeglądać stare zdjęcia, stąd pomysł na taki post. U nikogo nie widziałam takiego posta, ale jeżeli ktoś miałby ochotę taki zrobić to zapraszam! :)
Moja mama często lubiła mnie przebierać i robić, no cóż, dość zabawne zdjęcia, ale jest to świetna pamiątka. Wiem, że na tych nowych zdjęciach nie wyglądam zbyt korzystnie, wybaczcie mi to, haha.

*Kto miał pierwszy zdjęcie z lampkami, haha*
*Rebel od małego*
Życzę udanego sylwestra i do zobaczenia w nowym roku.

You Might Also Like

102 komentarze

  1. fajny post :>
    udanego sylwestra!

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na posta, urocze są te stare zdjęcia :)
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzialam takiego posta jeszcze u nikogo,wiec gratulacje za kreatywność.robilam juz kilka wygladow wiecej u mnie na blogu w górnej zakladce.
    Pozdrawiam

    Roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pomysłowo, z ogromnym zapałem patrzyłam na nastepne zdjęcia :D

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hah ;P fajne takie zdjęcia są, jest co wspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie kochane zdjęcia *.*
    Wpadłaś na świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na post ! ;D
    Obserwuję może zrobisz to samo?
    meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł ;)

    ja również obserwuję :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł na post, bardzo kreatywnie ;) Życzę takich więcej :D


    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wymysliłaś

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i z pewnością oryginalny pomysł z tymi starymi zdjęciami, wyszło fantastycznie!
    I również życzę udanego sylwestra :)
    Obserwacja za obserwację?
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na posta!
    Jeszcze nigdy nie widziałam czegoś takiego!
    Genialnie ci to wyszło!
    love-inaczej-inna.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie zdjęcia jak byłaś mała :) Ogółem super pomysł na post ♥
    http://bunbons.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysl na post. Udanego sylwestra :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama nie uchodzi za zbytnio kreatywną osobę w fotografii :D

    Pamiętnik Cwaniary [KLIK!]

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha orginalnie ;)
    świetny blog ♥

    Zapraszam do mnie bo powróciłam do pisania :D
    http://art-aart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :D
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super notka świetne zdjęcia :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Aww, jak uroczo :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahahahahahah! Świetny pomysł na post! :)
    Gdybym nie była tak fotogeniczna jak jestem, bardzo chętnie zrobiłabym taki post.
    Może kiedyś pomęczę się dłuższy czas, żeby zrobić w miarę znośne zdjęcia i zrobię taką notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł!:)



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha pierwszy raz coś takiego widzę ;) świetnie ci to wyszło ;)

    Wspólna obserwacja?
    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super pomysł na posta !! :)
    Ooo i ta sama torba z reebok,w której się jeszcze mieścisz !! :)
    haha bardzo zabawna ,a zarazem oryyginalna notka.
    Obserwujemy ?
    Ja zacznę i liczę na ciebie :)
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę takiego posta i bardzo mi się podoba, a zdjęcia wyszły ci genialnie :)

    Obserwujemy?
    http://lacassiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz coś takiego widzę ale podoba mi się! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł! :) naprawdę nieźle Ci to wyszło :)
    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie słodkie
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia,najlepsza ostatnia stylizacja! Również życzę udanego sylwestra!


    Nowy post-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się tematyka posta i to bardzo :D


    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na post :) Taki powrót do przeszłości :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hah, świetny pomysł na posta :) Widziałam taką akcję w robieniu sobie zdjęć podobnych do tych z młodszych lat w telewizji ;)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. haha dobre xd

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł :)
    olablogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Funny pics honey!

    What abour following each other?
    Wish you and your beloved a happy new year, good luck and health!

    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajnie zrobiłas te zdjęcia :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post i zdjęcia. Ostatnie zdjęcie mi się najbardziej podobało :)
    Pytałaś o obserwacje zgadzam się ją już zaobserwowałem twoja kolej :)
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia. Na prawdę super pomysł na taki post. Pierwszy raz go w ogóle widzę taki post, więc duży plusik :)
    http://swita-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł z tymi zdjęciami ;).
    http://paulaimela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysł ze zdjęciami ! <3
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. o jeju, ja tez uwielbiam przeglądać zdjęcia z dzieciństwa, tęsknię za tymi beztroskimi czasami
    miałaś super pomysł z tymi zdjęciami :D

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietny ten pomysl ze zdjeciami! :)

    http://juliaa-kathe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Haha, slodko wyszłaś na zdjęciach :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysł na post!
    Ale fajny pomysł, hah:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia hihih :)
    Wszystkiego dobrego w 2015 roku.!
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojeju, mogę zrobić podobny post ?
    Zapraszam na bloga o mnie: magy-life.blogspot.com i o Banshee: http://bansheenators-zuzianators.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak! :) Będę wdzięczna gdy mi podeślesz do niego linka, chętnie sobie zobaczę.

      Usuń
  46. Kocham takie stare zdjęcia :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. hahaha super pomysł na zdjęcia :)
    Zapraszam dopiero zaczynam : http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pytałaś o wspólna obserwację ja już od dawna obserwuję :)
    Super blog zapraszam do mnie nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia :)
    Chce ci życzyć Szczęśliwego Nowego Roku

    http://mille-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku. Wspaniały pomysł na posta!
    Wspomnienia <3

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hahah, super pomysł na post :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. HAhaha ale miałaś super pomysł na posta!
    Zapraszam do mnie :)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. hahaha świetny pomysł,wszystkie zdjęcia udało ci się cudownie przedstawć :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialny pomysł na posta! <3
    Co powiesz na wspólna obserwację? Ja już zaczęłam, teraz czekam na uczciwy rewanż!
    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale super pomysł z tymi zdjęciami ! jeju świetnie ci to wyszło :D

    + Obserwuję :>
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. ! REWELACYJNY POMYSŁ Z TYMI ZDJĘCIAMI !

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam świetny pomysł na zdjęcia. ;)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale pomysłowo! Byłaś (i jesteś) mega słodka <3

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uważam, że nie jest Tobie potrzebny inny wygląd bo ten jest bardzo ładny :)
    Pomysł na sesje super, mnie by nigdy nie przyszło do głowy takie coś, ale bardzo fajnie się to ogląda.

    Obserwuje (jako: Aleksandra Mlodzinska)
    I Zapraszam http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pomysłowy post ;)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację, ja już obserwuję... liczę na uczciwy rewanż ;)

    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam twojego bloga!!!!
    super post
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Hahahaha jakie słodkie zdjęcia! :D
    Świetny pomysł na post. Moja mama też lubiła mnie przebierać xD
    Zaproponowałaś wspólną obserwację! ;D Zgadzam się ;) Zacznij (:

    MagnusWife.blog

    OdpowiedzUsuń
  63. ale super pomysł z tymi zdjęciami...
    Taki oryginalny ♥



    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hahaha pomysł super :D Rozwaliło mnie zdjęcie z papierosem ^_^

    Obserwujemy ? :)

    avidaydreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki fajny pomysł na post. Porównanie siebie i dziś. Widzę, że nie tylko ja wchodziłam do torby na ubrania :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Też lubię przeglądać stare fotografie :)
    Masz świetne spodnie na ostatnim zdjęciu!
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Hahaha, genialny post, bardzo podoba mi się twój blog i z chęcią go zaobserwuje, czekam na rewanż:)
    morpho-luno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny pomysł na post ;D haha zdjęcie z papierosem najlepsze
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. Pomysłowe! Można szybko zauważyć jak wyrosłaś :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajne masz te zdjęcia haha :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Super te zdjęcia ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/2015/01/wygraj-wymarzony-design-bloga.html <-- konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/graffiti.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jacie... cudowny pomysł i cudowny post ! oby takich więcej <3
    Pisałaś u mnie czy interesuje mnie wspólna obserwacja. Bardzo podoba mi się u Ciebie i dlatego tak, już cię obserwuje ;) Jeśli u mnie też Ci się spodoba to zaobserwuj ;)
    moim-okiemm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny pomysł, jestem naprawdę pod wrażeniem :)

    http://bialaesencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Haha! Świetny pomysł na post! Na pewno to wykorzystam w przyszłości! Swietnie Ci to wyszło, uśmiałam się na prawdę :'D, to też świetny pomysł by móc powspominać dzieciństwo! :D

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale super <3 Jeszcze nigdy takiego posta niewidziałam jestem zachwycona

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. jaki ciekawy pomysł haha

    http://julka-ka.blogspot.com/ zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialne są te zdjęcia ♥ moje ulubione to te w torbie xd

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajny pomysł a zdjęcia bardzo fajnie wyszły ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwujemy http://fucklogicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne te zdjęcia :D

    minniemosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. super zdjęcia :D

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. ale świetny post! niezły miałaś post. na pewno kiedyś taki zrobie :3
    byłaś słodziutka :3
    jasne, że obserwujemy, ja już, teraz twoja kolej :)
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. również nie spotkałam się jeszcze z takim postem!
    byłaś strasznie słodziutka. <3

    http://annbabe-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87.  Świetny pomysł na post! ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny pomysł i post! Może również taki zrobię o ile znajdę zdjęcia!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny pomysł :D
    zapraszam do mnie ;)
    http://vxxnc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny post szczególnie te zdjecia :DD
    Zapraszam do mnie :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  92. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Dobre porównanie do zdjęć .... świetny pomysł ..
    Zapraszam do siebie
    http://optymistycznieobiektywna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne porównanie :)
    robotkidreamer.blogspot.com
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)