DRES?!

11:46


"Po jakimś czasie człowiek przyzwyczaja się, zapomina i nawet nie czuje, że zimno, bo zapomniał, co to jest ciepło."


"Wszystkie nieporozumienia między mną i światem wywodzą się z tego, że jestem prymitywny i chcę poważnie traktować życie. Taki byłem, bo teraz to nie wiem, jaki jestem. Podobnie jak większość ludzi. A już najgorsi są ci, co o tym myślą. Przeklęta gadanina, gdyby ludzkość razem ze mną zamknęła na wieki olbrzymią jadaczkę. Niech te dwa miliardy umilkną na jeden dzień i wszystko odzyska swój blask. Ze słowami jest o wiele gorzej niż nam się wydaje. Język kłamie myślom, rozumie pani."



Zapraszam też do zobaczenia filmiku, jak wygląda moja sesja:


Miłego wieczoru.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. świetnie wszystko razem się komponuje, jednak ja nie odważyłabym się na wysokie buty i dres. u Ciebie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ciekawa i odważna :) Podoba mi się :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ciekawa stylizacja *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, uwielbiam wysokie buty :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łamiesz konwenanse. Kontrowersyjna ale mega fajna stylówka! :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja:) bardzo wyjątkowa:) Podoba mi się<3
    Zapraszam do mnie:) http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura i wszystko super pasuje ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co mogę napisać to WOW świetna stylizacja! :) Ślę buziaczki i życzę wesołych świąt :) Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)