Greece | Mix photos

13:43

Witam Was bardzo gorąco w kolejnym poście! Dzisiaj dodaje zdjęcia z obozu, z którego wróciłam około 2 w nocy. Na obozy jeżdżę co rok (zdarzało się nawet, że byłam na kilku w tym samym roku) odkąd skończyłam 11 lat, więc nie jest to dla mnie żadna nowość.  Jak wrażenia? Ogromnym plusem był fakt, że nie musieliśmy jechać x godzin autokarem, tylko podróżowaliśmy samolotem. Pogoda sprzyjała nam przez większość wyjazdu, jeden dzień tylko trochę popadało co, przynajmniej dla mnie, było wybawieniem. Nastawiałam się, że nie wytrzymam ciągłych 30 stopni, ale przyznam, że było bardzo przyjemnie wylegiwać się na słoneczku. Jedzenie mi pasowało, choć brakowało owoców, które uwielbiam! Grecja nigdy nie należała do krajów, które były na mojej liście 'muszę odwiedzić', ale nie mogę powiedzieć, że jest ona brzydka. Ma swój niepowtarzalny klimat, a budowle w Atenach robią niemałe wrażenie. Poza tym, odwiedziliśmy jedno miasteczko, które przypominało bardziej włoskie, niż greckie, ale zauroczyło mnie nieziemsko! W tym roku byłam na obozie z sporą ilością osób, z którymi znałam się wcześniej, więc nie nabyłam zbyt wielu nowych znajomości, ale raczej 'polepszyłam' dotychczasowe. Większość czasu spędziłam z cudowną osóbką, którą możecie zobaczyć na kilku zdjęciach (jej IG: [klik] i snap: nice.bear) dzięki której mogłam poznać kolejną świetną osobę! Miałam okazję też śmiać się z zażenowania z zachowania innych ludzi, co było bardzo budujące.  
Cały wyjazd zaliczam do udanych, niestety jest to mój ostatni obóz. Będę tęsknić za takimi wyjazdami, bo jest w nich coś magicznego. Można pozwiedzać świat, otworzyć się i poznać wielu nowych ludzi, kulturę, stać się bardziej pewnym siebie, podszkolić język i co najważniejsze: dobrze się bawić! Polecam każdemu, kto ma możliwość wyjazdu, na skorzystanie z niej! 
Dzisiaj post może być pisany troszkę chaotycznie, zdjęcia poukładane nie tak idealnie jak bym chciała (tak, jestem perfekcjonistką i patrzę na takie sprawy, haha), ale postanowiłam napisać go tak na świeżo, od razu gdy znajdę wolną chwilę i oto jest!
Koniec pisania i zapraszam do oglądania zdjęć!
Miłego wieczoru!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Taki obóz to fajna sprawa. Ja byłam tylko raz na takim obozie i bardzo mi się podobało. W tym roku także jadę do Grecji, jest tam ślicznie. Super zdjęcia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mix :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia. Przypominają mi We Heart It.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pobyt w gracji widzę że masz. Fajne zdjęcia, strasznie mi się podoba ta okolica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, zawsze chciałam pojechać na jakiś obóz, bo nigdy na żadnym nie byłam. Szczególnie w takie piękne miejsce w jakim byłaś ty!
    Fajne zdjęcia, obserwuję


    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, chciałabym tam pojechać *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podróżowanie to świetna sprawa,można zobaczyć ciekawe miejsca,poznać różnych ludzi,podszkolic język tak jak wspominalaś.Bardzo ładne zdjęcia,zazdrosze-zawsze chciałam zwiedzić Grecję.Obserwuje :)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zazdroszczę. Ja nigdy nie zdałam się na odwagę aby pojechać na taki obóz, a to naprawdę świetna sprawa :) na zdjęciach wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obozy są super, zdjęcia piękne <3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na każdy obóz na który jechałam.. podróżowałam autokarem dlatego po 3 latach zrezygnowałam :/
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, ja właśnie jestem w Grecji - na Korfu, i jest przepięknie, więc chyba też przygotuję tego typu wpis ;)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)