Powiało chłodem.

12:53

Cześć!  Witam!
Jako, że 30 stycznia minęło dokładnie 18 lat odkąd przyszłam na świat, teraz muszę spoważnieć, zmienić swoje życie i pozbyć się mojego wewnętrznego dziecka. Dobrze, a teraz bez sarkazmu. Co u mnie? Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że nie mogło być lepiej. Otaczają mnie cudowne osoby, które wywołują na mojej twarzy uśmiech, sprawiają, że chce stawać się dla siebie i dla nich lepszą osobą. Nie lubię mówić ani pisać o takich sprawach, bo wydaje mi się to płytkie, dlatego nie będę się bardziej w to wszystko zagłębiać, ale życzę każdemu, aby kiedyś znalazł takich przyjaciół. Ostatnio dopadła mnie motywacja (czyżby znów na tydzień?) i mam w głowie już zaplanowane kolejne sesje, a jako, że zostało mi kilka dni ferii - na pewno je spożytkuję.
Wiem, że muszę odpowiedzieć również na nurtujące Was pytanie: czy było mi zimno? Bardzo, ale uwielbiam to! 
    
Miłego wieczoru! 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Spóźnione, ale sto lat! :D Mi też już kończą się ferie :/ Tak jak ty mam jeszcze sesje w planie :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także w tym roku obchodzę swoje 18 urodziny!
    Przepiękne sesja!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też odkąd odnalazłem prawdziwych przyjaciół moje życie zmieniło się na lepsze :D Nowa pozytywna energia.
    A co do zdjęć to wow! Pięknie wyglądasz na tle śniegu :D
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze zdjęcia i wszystkiego co najlepsze! Jesteś cudownie fotogeniczna, wręcz pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nadal nie mogę znaleźć prawdziwego przyjaciela oprócz chłopaka. Jest to jedyną osobą, której ufam.
    Spóźnione sto lat kochana!😘
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do siebie kochana ❤http://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia jak z jakiejś baśni :)
    A pozatym włosy piękne,ale bym na nich poczesała:) ale zaprasza po inspiracje fryzur do mnie http://fryzurymarzeny.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszytskiego najlepszego! Też mam wrażenie że te 18-ste urodziny sątakie zobowiązujące.Śliczne zdjęcia i fajne włosy <3

    https://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2018/02/norway-2017-throwback.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sesja bardzo fajnie Ci wyszla, podoba mi się kolor Twoich włosów :* ja skończyłam 18 niemal rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bycie dorosłą będziesz mieć całe życie tak więc nie spiesz się, a co do stylizacji to przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W białych włosach, wyglądasz naprawdę prześlicznie
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ;) ślicznie wyglądasz :)

    https://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że udało ci się takie osoby znaleźć.
    Bardzo uroczo wyglądasz w takim plenerze :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ten wianek wygląda genialnie <3
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna ! Masz przepiękne włosy tak swoją drogą *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ci pasuje ten kolor włosów i jest śliczny a zdjęcia piękne.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

» Dziękuję za wszystkie komentarze, to one motywują mnie do dalszej pracy.
» Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj. Na pewno się odwdzięczę.
» Chętnie wejdę w każdy link, który zostawicie. :)